QMU NOORED

Niisiis, Kumu noorteklubi, mis sa täpsemalt oled?

Veebruari lõpuks pidi ära saatma ühe küsimustiku, et kandideerida Kumu noorteklubisse.. mina saatsin selle ära märtsi esimesel ööl, olin lootused juba enam-vähem maha matnud, ning pigem näitasin niisama huvi üles, kuid võta näpust - joppas, ja sees ma olingi!

Sellest ajast saati olen pea iga nädal veetnud vähemalt tunnikese Kumu seinte vahel, käinud näitustel, teinud instagrammi, mõelnud-arutanud-kujundanud-korraldanud koos meie enam-vähem koospüsiva tiimi ja imearmsa juhendaja Mary'ga. 

Ma ei oska päris täpselt vastata küsimusele Millega see Kumu noorteklubi tegeleb? aga umbes vastaksin ma nii, et meie ülesanne on luua Kumu inimestele, eriti aga just noortele igapäevasemaks kohaks, mida külastada ning kus aega veeta, korraldada noortepäevi ning läbi suve kestvaid sisehoovis aset leidvaid üritusi, jaa nii edasii..

See ongi vist üsnagi kõik, lõpuks sain selle kirja, feels so good! 
ja hästi palju pilte kah
PS followige meid Instagrammis

alustame siis algusest- 13.märts, noorteklubi esimene kohtumine




veeits närvis ja veeeits ootusärev


hirmusilusa tatoveeringu töötoa katsetamine



"Surm ja ilu" näituestutvustus vinni puhhiga



Hirmusilus noortepäev



muuseumiööeelne kohtumine ja soundcheck


muuseumiöö
(thank god for khris, et ma ei pea üksi käima, oleks rohkem kui pooole igavam ausõna)


#kumuruum või #kumuspace ehk fotoseina jaoks (mustvalged) pildid kumust




sisehoovi avaüritus
ja meie oma fotonäitus Kumus
pigem väga artsy



sellel pildil on khris aka must auk taas featuring




my ladies
anetti imeline hääl oli eriti imeline kumus kui ta avaüritusel meile laulis, fell in love
seal kajab väga hästi


viimane üritus, mis sisehoovis toimus, oli koomiksiõhtu
sama, mille plakati ma enam-vähem üksi disainisin




raw love and very zen piknikulaud


ja miniraamatukogu- tulge võtke kunstiraamatuid ja tooge omi asemele
fair trade take away library kumu edition 


be artsy
h

No comments:

Post a Comment