THE PASSING TALV

nii mõnus on olnud, kuigi siin pole üldsegi soe võrreldes Dubaiga ja kuigi ilm on muutlikum kui naised päevade ajal, aga siiski siiski, viimasel ajal on hea tuju olnud ja kõik on kuidagi hästi..


Meile tuli klassi vahetusõpilane Mehhikost, Edgar. Ta on päris muhe, saab eestlaste sarkasmist aru ja teeb ise ka nalja, kui jutu peale saad. Kooli võtab ta iga päev oma hotsauce'sid kaasa, et meie maitsetut koolitoitu vürtsikamaks teha :D Ta istus mu kõrval keemia töö ajal ja uuris ka seda, aga midagi väga aru ei saanud & kui ma küsisin et "mis sa arvad mis siia lünka käib?" siis ta mõtles natuke ja ütles "mmm.. i think    tacos"


¡ una cerveza grande por favor !


ja siis sain ma, tähendab hannaB sai kätte oma jõulukingi taanist, nii südantsoojendavad tervitused

du er lort, bæ 



ja spontaansed take-away curryõhtud ja ilusad lumised jalutuskäigud koju





ja lumised koolihommikud




ja oh oh ohh !! ma käisin üks reed RaMmis Airil külas, ja kui on üks maailma armsaim ja vahvaim ja kõige targem õpetaja üldse, siis see tiitel läheb Airile !! miljon kummardust, ma ausõna ei mõista, kuidas see võimalik on, ilma peaaegu midagi ütlematagi suudab ta nii palju motiveerida ja nii head nõu anda ja oeh, vahel ma ikka igatsen seda vaadet kopli lahele ja seda ilusat koolimaja ja seda tunnikella ja neid toredaid õpetajaid, kes mind isegi nüüd ära tundsid, kui nad algkoolis mingit ainet kunagi ammu õpetasid (+ flamenco õpetaja !!) ja jaah, tõesti tõesti on armas koht see Rocca al Mare..



ja siis me käisime ühel ultrahipsterish peol, kus 30+ naised-mehed tantsisid purjus päi väga veidrate liigutustega ja laaberdasid natuke ja muusika oli korduvalt sama.. aga lõbus oli ikkagi 


ja siis need mõnusad pühaPÄEVAD mis mööduvad uurimistööd kirjutades, mis kusjuures täna sai teooria poolest peaaegu valmis !! ja kusjuures ma avastasin, et keemia ja toortoitumine on ka omavahel seotud ja sellised avastused kuidagi motiveerivad päris palju. ja ma olen niiiii tubli olnud viimased nädalad ja kõik asjad to do listis tehtud saanud ja päris uhke tunne on :):)


paid
h

No comments:

Post a Comment