JÕULUVAHEAJA ALGUS

..algas väga kiiresti ja väga kiiresti jõudis kätte Dubai. Enne seda aga jõudsin esineda practice nightil (ja haledalt läbi kukkuda xd), teha papsiga hommikujookse, olla The Led Zeppelinil vabatahtlikuks, süüa hästi palju ja veeta mõnus 23.dets vanavanemate ja niisama vanematega ning samuti vahva 24.dets sõprade ja oma perega !

21. detsember


Practice nightie oli meil vähe naljakas kostüüm, tants nii naljakas polnud, või siis oli ka, sest hannah peaaegu kukkus valel ajal vales kohas ja siis kui teistel jalad taevas olid, oli mul poolepeal. aaaaga kogemus juures !!



22. detsember


Mu suurim tööülesanne peakorradlaja parema käena oli käia Solarises ja viia ticketprosse 1 pilet ja siis minna Lidosse ja võtta 50 10€ voucherit. minuoma on ikka veel alles




energiaring kogu teamiga (hoidsin direktoril käest kinni, paremalt esimeses reas tiene)




 

pmst selline see too oligi, aru väga ei saanud, mis mulle sealt walkietalkiest räägiti..


mul plärises walkie tagumiku peal ja khris plärises niisama (ja laulis väga ilusti)


ja siis oli õues hästi palju lund sadanud selle päeva jooksul, mil ma nordea kontserdimajast peaaegu ei väljunudki, hästi ilus oli





copyright: khris

23. detsember


team segerasics hommikujooks nr 1

24. detsember




team segerasics hommikujooks nr 2




isegi kui sa oled sama värvi, nagu sein, sära ikkagist !!


25. detsember

igaastane traditsiooniline riisipuder üllatusmandliga- kes mandli saab, saab soovida
ja siis läksimegi laevale ja soome ja lennujaama ja dubaisse !!


xx
h





No comments:

Post a Comment