Oh SEDA TÄISEALIST TÜDRUKUT

tõesti oeh. aga kogu see hirm, mis kaasnes kolmeteistkümnenda jaanuariga, kadus kohe, kui kaks bassi alustasid kell seitse hommikul sünnipäevalaulu laulmist ja astusid tuppa kaheksateistkümne roosiga. Terve päev oli täis naeru ja puuvilju, absoluutselt kõige otsesemas mõttes !! nii palju armsaid üllatusi ja nii palju armsaid inimesi ja nii nii armsaid ja (natuke lollakaid ka) kingitusi !! ma võin üsnagi ausalt öelda, et ma ei oodanud väga midagi sellelt teisipäevalt, sest ta oli ju lihtsalt üks teisipäev, aga ennäe tuli hoopis Teisipäev. nii vahva !



Hommikut alustasin väga artsy puuviljataldrikuga, mille jaoks mu paps ja venna kell 6:45 ärkasid ja seejärel 15 minutit puuvilju lõikasid. Vähemalt olid nad asjaga hinge juures :)


Maja tühi tegin ühe kiire arms and absi oma uute hantlite ja stepipingiga (!!!!!)


Koolis jooksis mulle vastu khris kotitäie puu-ja juurviljadega, baked with love i'd say
ja jube nunnu !!




ja enne filosoofiat jõudsime raekoja taga teha toorphotoshoodi suure kotiga ja saada paar naljakat pilku aga üldiselt ütleks et noorus peitub toores (anett!) ja jooga on hinge võti aitäh






Ja siis läks päev edasi nii nagu ta plaanitud oli, või no peaaegu plaanitud, sest ma ei oleks osanud külla oodata vanu klassikaaslasi, kes traditsioonikohaselt oma 13. jaanuari külastust jätkasid :) läbi tuli ka Hendrik ja siis me istusime ja rääkisime ja jõime shampust ja ma sain esimest korda elus legaalselt pudeli avada !!


Üldiselt ma ütleks küll, et ma olen ikka päris õnnelik, sest see päev oli niiiiii nii vahva ja niiiiiiii väga mitme i-tähega. ausõna!


P(õ)S! Coffee in-nis ja Boostis saab mõlemas tasuta joogi, don't forget to take advantage !!

AGA sellega ei saanud läbi sünnipäevanädal, SEST reedel käisin ostmas veini

ja laupäeval oli meil perekondlik sünnipäevabrunch smuuti ja maailmaheade rohujuure kaneelisaiadega, mõnusmõnus ja jälle terve pere koos :)





yours faithfully
hannah (18)

No comments:

Post a Comment