D U B A I I

Vot kus oli alles reis. Oli soe, oli. Oli palju puuvilju, jah oli. Oli ilus läbipaistev (ja hästi soolane) vesi, absoluutselt oli !! Oli palju pilvelõhkujaid, jah tõesti oli. Oli üllatav, ei saaks muud väita. Oli huvitav ja järjekordselt midagi uut, JAH !!

ehk ma jäin täitsa rahule. algus oli natuke hirmutav since see kogu emiraat on niiii tehislik, ehitatud keset kõrbe ja tohutu raiskamine, aga datlid olid väga head ja päike tegi pai seega algne hirm sai üsna kiirelt unustatud :)

vaata ise ka, mulle küll meeldis:

me läksime siiski SOOJAmaa reisile, full mustas

continuing the black all everything

Esimesse hotelli (Jumeirah Emirates Towers) jõudsime kell 5 hommikul. Takso sõitis hotelli ette- lobbyboy tegi ukse lahti, tõstis kotid kärru, viis tagand kaudu ära. Receptionis tervotati meid värske piparmündi-laimimahlaga, anti connected toad ja tehti check-in.. kell 5 hommikul. selline teenindus et vabsje. Seega jõudsime oma 11. korruse tuppa, vaatasime ilusat päiksetõusu üle taamal paistva kõrbe ja magasime paar tundi unetut lennukiööd järgi.

Edasi läksime Jumeirah Beachi randa, sest meie hotell oli Dubai business-osas. MMMMMM jah palun väga vau ma ei oleks aimanudkiiii et seal nii mõnus nii nii nii mõnus on !! jõudsime randa, näitasime oma beach passe, küsiti, et mitu teid on, võeti igale 1 rätik selga ning jalutati meile meelepäraste lamamistoolide juurde, pandi rätikud igale toolile ilusti ääre alla ja küsiti, et kas on joogi/söögisoove. järjekordselt, mis teenindus, midagi ei saa ise teha, see oli ikka väga šokeeriv..

aga rand oli tõesti ilus seega pole väga hullu :P

testisime oma uut MineProfesionaaliks kaamerat, olen rahul

kella nelja paiku tõusis kõrbetuuleke ning viiest hakkas vaikselt hämarduma, aga ikka oli ilus

(ja liiv oli jahe, nii nagu õhtuti, vot see oli hea tunne !!)

ja pärastlõuna lõpuks istusime Aladdini lendaval vaibal ja jõime pina coladasid ja rääkisime juttu ja jah väga mõnus väga väga suvi

!! u no worry we bring christmas to you too !!

ja kuna me saime terve päeva rannas lebotada ja puhata, siis otsustasime kohe samal õhtul maailma suurima kaubanduskeskuse üle vaadata. osati ikka väga halb idee, see oli niii kohutavalt ülerahvastatud, nagu liiguks täis kinosaalist välja, kõik seisid põhimõtteliselt üksteise turjas kinni ja niiiiii palav oli ja veits klaustrofoobiline + nii suur, et me natuke eksisime sinna ära.. ja ega me väga kauaks ei jäänud ka, käisime toidupoes ja ostsime õhtuks suures koguses puuvilju ja värskeid mahlu ja datleid ja jackfruit chipse mis olid kõik niiii odavad !!

need olid vasakult paremale peasissekäigu panorama

ja seal laes oli selline tohutu suur valgusti mis vahetas värvi

ja rahvast oli nii nii niiii palju igal pool, ja keskel aatriumis olid järjekordsed jõulud.. aa ja lisaks sellele oli seal aqualand ja mingid hiiglaslikud basseinid kaladega ja siis burj khalifa ees oli järjekordne maailma suurim, purskaevude show.. ja kuskil 2000 poodi

Järgmise hommiku ilus päiksetõus followed by gym sess followed by all fruit ja versed mailed hommikusöök followed by souk'i eh kohaliku thru külastus. me käisime maitseainete soukis, tekstiilisoukis ja kullasoukis, tehnika oma me üles ei leidnud. Ja siis oli maas casually väikse sõrme pikkune prussakas. Kõik müüad pressisid ligi ja küsisid kõigilt kust nad pärit ja igas augus olid samad tooted, aga jälle omamoodi, sest see osa oli rohkem kohalike ala ja üldsegi mitte nii puhas, kui dubai kesklinn, kus pole tänavatel ühtegi nätsu ka mitte..

aa lolly see kutt paremal poseeris mulle isegi

ja literally igas hotellis olid tohutud jõulukaunistused. meie esimeses olid kuldse glitteriga kaetud hirved iga laua peal lobbys, Jumeirah Madinatis oli umbes 3 säärast skulptuuri veel, kõik full on punased ja jõulused..

(vahetasime randa)

ja seal veeall oligi täpselt nii ilus, vaude vaude

ja õhtuks liikusime tagasi Aladdini vaibale muljetama

igal ehitisel vahetusid värvid konstantselt, roosast roheliseni ja uuele ringile

ja see on täiskuu, dubais on ta lihtsalt vähe piklikum

Meie hotellis oli viimasel 51. korrusel baar, kuhu me selles hotellis olemise viimast õhtut tahtsime minna tähistama, aga kurvake nagu ta on, oli seal vanusepiiranguks 21 seega ma palusin luba paar pilti teha enne, kui meid ära saadeti. Läksime maxiga siis starbucksi, mis hotellis oli ja tegime toas oma peo samal ajal kui emps ja paps mojitosid nautisid.. sama hea oli ausõna

ja viimane hommik enne hotellivahetust oli taaskord fully puuviljad + seal sai lasta omale värskeltpressitud mahlu teha !! viimane läks ainult vähe muruseks, sest ta unustas mulle õuna sinna sisse panna, seega sain vist ainult kale ja selleri mahla, aga noh tervislik raw vegan kõik jutud oli ikkagi

emiratesi lobby seestpoolt

to be continued.

1. Oeh Hannah! Käin sinu koolis ja loen iga päev su blogi aina uuesti üle. Nii hea vibe ja õudsalt mõnus kirjutamisstiil. Oled tekitanud minus huvi toortoitumise vastu ja iga päev loodan, et siia taas midagi kirjutad. Oled niinii suureks inspiratsiooniks mulle ja loodan, et blogid veel hästi pikalt. Päikest! :)

2. Oii Armas, nii vahva, et võtsid aega midagi nii ilusat öelda !! natuke pisardan ja kohe saad vähemalt 1 uue postituse :)