D U B A I II

Kolmanda päeva pärastlõunaks jõudsime järgmisesse hotelli, mis asus The Palm'il ehk merre ehitatud palmikujulisel saarestikul Dubai rannikul. Täiesti tavaline värk.. Sõitsime sinna üllatavalt kaua, kogu palm tundus kaardilt palju pisem, kuid then again tegemist on siiski Dubaiga, kus kuskil ei ole pisike. Igatähes sõitsime mööda palmi jalga, läbi veealuse tunneli, mööda äärmist osa, üle 2 silla ning jõudsime lõpuks oma hotelli. Ilus vaade oli muidugi, meie rõdu oli Jumeirahi ranna poole ehk me nägime ilusti purje ning taamal pilvelõhkujate panoraami. Jätsime mehed bassu ja käisime teiseks suurimas ostukeskuses, jõõõõhker jõhker, oleks peaaegu kokku kukkunud seal vahepeal, aga all good. Õhtul jalutasime veel rannas ja pildistasime palme ja sõime india toitu, mm jees





tere, ma olen kalts, ja ma olen poolik



ja rannast paistis meil teine pool Dubaist, täpsemalt Dubai Marina, kuhu õhtul jalutama läksime.

äääästi mõnus soe oli muiud, kui pilt natuke külmaks jättis


kohalikus putkas maksis 1 henna 24€, ma tegin ise



JAAA Dubai Marina egk 7km jalutuskäik promenaadil, mis on kahelt poolt täis ehitatud palmide ja pilvelõhkujate ja estoranide ja purskaevudega. Kogu pind võtab enda alla 43ruutkilomeetrit. Natuke meenutas isegi NYd kui välja arvata suur jõgi, mis seal keskel voolas. Äkki see oli ka tehis, who knows. Ja jõe ääres oli igal pool kalleid jahte ja katamaraane ja pisikesi paadikesi ja mingid värvilised turistipaadid sõitsid seal ringi ja paar partyboati floatis ka. Hästi mõnus jalutuskäik muidugi, aga natuke kurvake oli vaadata, kuidas sellistes kogustes elektrit ja vett ja ehitusmaterjali seda asja püsti hoiab. ja keset kõrbe, midaaa??!?

see kõige vasakpoolsem twistitud torn sai meie seltskonnalt kõigilt hääle kõige ilusama pilvelõhkuja konkursil. see oli tõesti väga väga ilus


sarjast Khris peol







olen jumaluste jumalus, minu kroon on tulukestega palmilehtedest




selle hotelli purskaev oli nii ilusa mustriga. 
a mis sa ikka sellest vaatest pildistad



paps emps max teems head nägu. vana aasta õhtu siiski




Ja hotell (nagu ka iga teine) korraldas uue aasta puhul hiiglasliku peo, kuhu sissepääs per inimene maksis 300€. Peale 12 aga olid väravad randa avatud ja kõik soovijad oleks saanud ühineda tantsupõrandaga, aga miiiis sellest, kell 1 olime oma toas ja kõik jäid magama. KELL ÜKS ESIMESEL JAANUARIL appi ma olin nii pettunud, nad ei tulnud muga isegi randa jalutama.. "a ära üksi ka mine, see pole väga hea idee" ja siis ma istusin poole kolmeni rõdul ja lugesin, agaa Head uut sõbrad.



!! seal oli isegi live band !!
ja kõik tantsisid ja väljas oli 20 kraadi ja vau nii mõnus nii lahe



ma ausõna armastan hommikusööki kui see on nii ilus !! värsked datlid, peanut butter, apelsinid ja greibid, millelt on kõik nahad ära võetud, kas see on üldse võimalikk???


ja tere tulemast waldorf astoriasse, kus kõik on marmorist ja igal pool lõhnab väga sünteetiliselt tehislillede järgi. Iga nurga peal on shokolaadist ja piparkookidest elusuurused jõulukaunistused jaaa üleüldsegi parem sa ära midagi maha pudista. Aaa üks mees puhastas lapikesega igat kuuli, mis ühel sajast kunstkuusest rippus. casual




ja puhkajast hannah uue kaabuga nautimas sajaga ja ootamas taksot järgmisesse emiraati


still to be continued.
h



No comments:

Post a Comment