JUUNI

Since suvi jäi blogis vahele, ja absoluutselt kindlasti leidub nii palju neid, keda huviab mu rather rahulik ja töine suvi (hah lolly eksole, täiega huvitab), või pigem on asi lihtsalt mu enda soovis jagada kõigiga seda, kui mõnusad kõik need 3 kuud tagantjärgi tunduvad (natuke loogilisem) ja lisaks tuletada endale meelde, et oli hea, aga on ikka hea. 
Jah, sellepärast, sellepärast ongi siin need sadamiljon (tegelt 40 midagi) pilti kuude kaupa (sest blogi pole ainult teistele, see on ka endale) meeldetuletuseks ja tagasivaateks ja... jah

ja järjekord on vist natuke vale aga keda see huvitab, kas jaanipäev on juuni alguses või lõpus..
seega let's goo järjekordne seeria !!


"APPIIIII VESI ON NII SOOEE" piiksatas Hannah, kes kevadel esimest korda jalgupidi vette sai,
peale gagi muusikaõhtut. Ja sellele järgnes pikkpikk catch-up krissuga ta tagaaias

tere suviiiii!!


mida ilmselgelt absoluutselt kinnitas järgmine nädal, kui ma paar päeva linnas elasin ja väga ilus suveilm oli !!


aga udu on ka ilus, eriti kui sellele järgneb 30 kraadine hommik terrassil kuulates Milky Chance'i ja süües esimesi maasikaid enne RaMi kevadballi !!



... mis oli jalustrabavalt armas ja tore, ja õnneks leidus kaks head sõpra, kes jalustrabatud minu enda kanda võtsid




"kui ametlik valsiosa on läbi ja pikas kleidis & kontsades tantsima saab hakata"
ehk kuuvalgel ööl jagamas kristeriga tantsupõrandat 


 ↑ kuidas üks õige ball lõppema peaks 




ja siis oli tuju teha müslit ja vegan šokolaadi-banaanikeeksi..


... ja sellega evale piritale tööle külla minna, kui kogu surfikas oli juba tühi, ja oli hästi ilus päikseloojang, ja siis surfika põrandaid pesta ja jah oli suve tunne !


ja vahepeal käisin ma ise ka ikka tööl, enne kui ma koolitama sain hakata


ja siis oli 9.ndikel õhtu enne lõpetamist aga me juba tähistasime (Itaalia limonaadiga!!!!!!) platal suve algust!


nad on tegelikult täitsa vahvad !



ja siis algasid need lõpetamised
titi lõpetamisel olime all black, ja kõige parem kink oli ananass, sest ananasse sobib alati kinkida

ja siis me saime tuttavaks ühe austraalia vanamehega, kes oli lihtsalt vau kui armas ja sõbralik ja elukogenud, ja me vahetasime e-maile ja kirjutasime talle oma küsimusi kõige kohta ja kuigi ta vastus oli absoluutselt off-topic, rääkides austraalia majandusest, oli see ikka chuul!
ta oli päris nunnu



ja siis lõpetas mu pisike printsess roosas kleidis, uhke "suure õena" viisin paljupalju roose!!




"oota seisa ja tee nüüd ilus nägu"
ehk veel üks üheksandik lõpetas põhikooli.. ilusa lipsuga !!

Ja tegelikult lõpetas veel Maarja ka, kellest mul kahjuks ei ole ilusat pilti, aga ta ise oli nii nii ilus
vägavägaväga




ja alguse saigi official suvi, ja sai official alguse ka kakumäe surfikooli kolmas hooaeg!


ja ma tegin elu esimese sup-matka 
ja sain selleks uuuuue laua mis oli vau kui ilus ja veel vaum kui kiire!




ja Asko tegi sellest õhtust väikse klipi ka !




ja üks tuuline surfipäev Salmistus, see oli selle hooaja esimene, ja esimesel korral jutti 2h ja nii külm oli, aga siiski olin ma viimane meist, kes merel oli, ehk mehed olid nõrgemad, jaaaa ma sain ennast esimest korda korralikult õhku ja jejejee liquid force team tegi just seal katsetusshoodi !! 



ja siis oli PILVISE halva ilmaga suve algul mu esimene surfikoolitus, peale mida oli piiisike randike
a see oli väga väike rant, keegi ei märganud, ma ka ei pannud tähele


ja tegelikult üks legit lugu ka: oli hommik, surfituul, koolitus. Aknast välja vaatamata (teades, et on SUVI) otsustasin jalga panna lühikesed püksid. õnneks, ÕNNEKS võtsin ma kaasa talvejope ja beanie, sest koju jõudes avastasin, et väljas oli 5 kraadi. Samal päeval olin õpilasega merel jõudnud olla ca poolteist tundi, kui ta ütles, et ta enam ei jaksa, liiga tugevalt tõmbab (ehk tuul oli lohega võrreldes liiga tugev ja lohe selle tuule jaoks liiga suur ehk tal ei käinud jõud enam üle) seega me hakkasime tagasi minema, tema jalutas ja mina sõitsin allatuult randa. Kalda alla jõudes, täpsemalt sinna, kus on kõrkjad ees ja randa saab natuke vasakule minnes tundsin ühtäkki, et ka minul ei käi jõud üle ja lohe hakkas mind kõrkjatesse tõmbama. Karjusin kõva häälega (samal ajal naerdes) appi ja viskusin põlvili, et lohe rohkem ei tõmbaks. Rannast jooksis üks mees mulle kohe appi ja vaevu sai must kinni. Täpsemalt ta hoidis kinni mu trapetsiaasast nii, et mul endal polnud jalad isegi maas, ta literally hõljutas mu randa ja hoidis kinni, kuniks treener lohe alla võttis. Kui ta mu lahti oleks lasknud, oleks lohe lõpetanud kuskil puudes, katki ja ma oleks lennanud läbi roostiku põõsastesse ja murdnud parajalt luid. Tuli välja, et kalda all oli tuul olnud ca 15m/s mis on 6-7m/s liiga palju minu lohe jaoks ehk seis oli eluohtlik :D ja siis oli veel 5 kraadi, liiva pritsis ja ma tatsasin rõõmsalt ÜLDSE MITTE JÄÄTUNULT rannas ringi oma lühikeste pükstega ja süitsin veel rattaga koju ka. vot sulle suve



ja siis tuli jaanipäev ja me käisime Otepääl, jooksmas.. (ja ma jäin sellise paduka kätte et anna olla, rahet tuli ja vihma tuli ja ma pidin tehvandil ühes katusealuses kohas mingite orjenteerujatega peatuma, sest vett literally kallas taevast ja see tuli laviinidena tehvandi kallakutelt ehk pmst võimatu oli korraks joosta, aga samas miski pole võimatu ja sama ilmaga tegin ma kokku 7km)


..ja Pühajärvel jalutamas
"emps tabas naturaalse rõõmuhetke enne taustal olevasse VIPtsooni sisenemist"
ehk naersime empsiga kõigi vaeste väetite üle kes sellise sita ilmaga pühajärve jaanitulele läksid, meigi ja lühikeste pükstega, kuigi ilmale vastav riietus on pigem näha sellel pildil ehk talvejope dress ja müts = classic eesti suvi


ja siis oli jaanipäev, ja me läksime Oskariga jaanimardikaid otsima, ja ma otsustasin talle pärja punuda, mille peale ta vend ütles, et ta on nagu metsjumal!


ja hommikul korjasime metsmaasikaid pannkookide peale





 & näide, kuidas spontaansest kokkusaamisest saab kujuneda 24km rattatrip kuskil Muraste metsas, aedades ja mägedes, kuhu me ära eksisime
ja seal olid absoluutselt kindlalt hundid !!


ja lõppu ilustreeriv pilt sellest, kuidas suurem osa suvest veedetud sai, ehk rattaga randa rattaga poodi rattaga peole rattaga sõprade poole rattaga IGALEPOOLEE!!

see oli juuni!

xx
h

No comments:

Post a Comment