...

Ma nii nii vägavägaväga tahan midagi kirjutada, aga ma ei tea mida, seega palun teile natukene pilte


üks õhtu oli linnas lihtsalt lahe pilv.
tegin pilti


ja üks pühapäev käisime jälle Haapses,
seekord õunu korjamas
seal on nii mõnus


ja vahepeal oli suve viimane päev,
surfikooli lõpupidu
ja ma ringutasin rannas
päris hea ringutus oli


ja siis saabus juba sügis, aga meil oli ikka suvi
sest kuniks saab merel käia, on suvi.

järgmine nädal tuleb jälle tuul
järelikult on veel SUVI !!


ja ühe laupäeva veetsin oma soome lapsepõlvesõbrannaga vanalinnas
väga mõnus oli


ja siis jõudis kätte see kurb pühapäev, mil pakkisime kogu surfika, 
t e r v e suve 
2 x kaubikusse ja järelkärru
natuke päris kurb oli küll


aga lohutuseks sellele kurbusele rõõmustasid mind taas mu banaaniklubi neiud
mul on päris vedanud, et ma suve lõpus nende niiiii lahedate tšikkidega tuttavaks sain
GO GO lesbid


ja siis otsustasime Kaariniga üle värava ronida
sest miks ei?
keegi ei tea


ja eile, et lõpetada üle kahe nädala üks ilus kolmapäev
(sain üle selle sama aja lõpuks trenni)
veel vahvamalt, viisin Toompeale lilli, sest nii on kõik KOOS õnnelikud
ja see ongi kõige ilusam.

xx
h

No comments:

Post a Comment