JUULI

Nonii tihetihe ja emotsiooniderohke juuli, here we goo !!


joeli kutsadel sündisid kutsikad ja nad olid niiiii nunnud, niiniiniiii pehmed, jaan ja krister küll nunnutasid neid rohkemgi, kui mina, aga vauu nii armas



ja siis oli üks mõnusmõnus õhtu väänas, vanad ead vennad kõik koos



ehk näide sellest, et hannah ise omal jalal ei kõnni
ja ustavad poisid on valmis selga võtma
!!


Pärnus oli Laulupeo ajal oma, surfarite laulupidu
ja vau mis nädalavahetus see oli
(eraldi postitus)




toidujumalad Guru'st valmistasid meile taevalikke toor-kevadrulle, vegan banaani-mustikakoogi vegan vaniljekastmega ja vegan šokolaadikoogi tooršokolaadi glasuuriga 
aka leidsime evaga oma toiduparadiisi



jaa, see oli Aloha Kite Challenge, kirjutan kohe!!

millele järgnes Surfilaager





ja mis sellest, et väljas oli 25+ kraadi, vesi oli Roostal 8 ja selleks, et maatuulest mingitki kasu saada õppisin ma purjelauaga sõitma, õnneks muidugi väga ei kukkunud, sest vesi oli lihtsalt jäääääkülm.


RipCurli modellikonkurssi võitjad
(best model of the year eksole)


jjaaa võtaks kohe tagasi need mõõõnusad surfika õhtud, kui rannas mängitakse päikseloojangul jazzi ja kella viieni hommikul toimuvad rrd telgi juures reggae peod ja mmm mõnusmõnus



järjekordselt, maxhea elu






ja armas hommikune üllatus, või pigem midagi, mille üle naerda since see oli niii naljakas, kuidas me trossi (kõige suuremad jalad) ühest telgist teise üritasime saada, aga ta valis hoopis kolmanda telgi ja literally dive's sinna sisse :D :D



vot kus oli võidupilt
ja shoppingupilt järgmisel päeval peale laagrit
vaene tross tahtis vist juba peaga läbi seina joosta sest ma olin niiiii otsustusvõimetu
me valisime mulle 30 minutit bikiine



ja soojade ilmade puhul tegin kõigile oma pisikestele surfipoistele surfari-hennad


ja endale kaaaa



Ja siis algaski meie lühike trip Haapse..



söök üheks ööpäevaks #tiinekad #youngwildandhungry


aa lolly see kiik on mul haapses olnud alates ühe aastasest saadik, ja ikka ei lähe mu raskuse all katki, nii chuul !!







jaa picture perfect morning: varahommikune päike kell kaheksa teeb telgi seest nii kuumaks, et saab avada "ukse" ja vaikselt uneledes ärgata, vaadates peegelsiledat merd ja kuulates briizi sahistamas puulatvu ja lindusid siristamas hommikusi laule ja vau vau vau see oli niiiii mõnus


kuniks hakkas natukene tibutama ja me otsustasime telgi lohistada aeda tagasi (õhtul valvasime mereäärset lõkkeplatsi ja kustuvat lõket, seepärast oli ka telk sealpool..) ja kuskil 9-10 aegu ärkasime selle peale, kuidas stella ja co (ehk krister ja joel) vaidlesid pigem kõva häälega selle üle, kuidas putru keeta, all jokes muidugi, aga mõnus oli meil ärgata nüüd õrna vihmasabina peale, soojas telgis..
ehk vau vauu ma vist surin taaskord kaks korda, sest ma ärkasin sel hommikul kaks korda, sest niiii mõnus oli !! vot sellised mälestused toovad vahel pisara silma, nii mõnus on meenutada


üks unine mömmi ärkamas


& the breakfast club söömas terrassil riisiputru ja vaatamas, kuidas väljas vihma ladistab

 






natuke healthy foodsi vahele siia..

jaaa siis meie väike wakepargi seiklus, kui väljas oli 15 kraadi, vesi oli 17 kraadi ja mingid suvalised kutid otsustasid kõike, mida ma seal tegin, pildistada. literally kõike, aga nad olid täitsa toredad isegi.. jaaaa ma üritasin teha flat 360 mis ilmselgelt väga väga grandioosselt ei tulnud välja.




ja jõudiski kätte Stella viimane nädal eestis, mille puhul me tegime une petite pikniku rannas, meil oli väga armas (see riimus!!!!) ja luckily meeldis stellale mu pisike kingitus ka
veits igatsen seda tüdrukut.. agaaa õnneks on Skype, jejee



ja sellel õhtul oli ilus päikseloojang,
vägavägaväga !!


ja läbi pisarate saadetud ta saigi sinna ilusate taani poiste juurde, 
õnneks tegime pildi enne nutmist ära




üks lugu vahele, nimelt istusin surfikas, sest olid need 6 nädalat, kui iga päev küttis 30 kraadi ja tuult ei olnud üldse, kui tuli minujuurde üks vene noormees, nii umbes 23 või midagi, ja palus, et kas ma oleksin nõus ta pildile poseerima, et ta on selline kunstihing, nagu ta ema ka talle koguaeg ütleb, ja et ta vägaväga tahaks, et ma tema kompositsiooniga poseeriks, mille ta sõpradega ehitas. Ta näitas mulle veel oma varasemaid installatsioon-skulptuure, nt 6 sommersby pudelit kõik reas ja mingi ristikaelakee nende vahel, such art tbh. Igatähes anus ta ca 5 minutit kuni ma lõpuks ütlesin, et ainult siis, kui mu nägu pole näha, mispeale and tegid mulle arbuusikoorest maski. Jõle tüütud on need mehed kõik kes surfikasse juttu tulevad rääkima sest oi vaatasin kaugelt et ilus tüdruk on. taaah ma olen tööl mitte kuskil vaateaknal kõigile möödujatele vaatamiseks..


ja siis jõudiski kätte karm reality et ma olen nüüd suve lõpuni pmst ainult poistega, seega tähistasime 
aka vaatasin südaööl tünnitäie skinnydippivate poistega tähti
ja siis saadeti mind tühjade kummidega üle liivatee koduni
nunnud



kuidas suurem osa suvest veedetud sai: kott-tool, raamat ja "olen asjalik, teen palju tööd" nägu surfikas olles

ja juuli lõpus jõudsime me veel käia ka Hiiumaa-Saaremaa roadtripil soome sõpradega, hästi mõnus oli, sest pikka aega pole sattunud sinnakanti, ja nii hea soe oli ka, mõnusmõnus


Kõpu tuletorn ja pruunid jalad




ja classic igaõhtune shampus ja suitsukala



ja ka siia üks näide, kuidas suurem osa suvest veedetud sai, just nii, vaadates surfika katuselt päikeseloojangut rätiku sees peale pikka sooja tööpäeva ja supimatka. ja just nii oligi hea

xx
h

No comments:

Post a Comment