ÕNNELIK LÕPP PÕHIKOOLILE

tagantjärele põhikooli lõpuaktusest 

21. juuni oli vist üks armsamaid & paremaid & ilusamaid päevi mu elus!
Meil oli meeeeeletult tore ja huvitav aktus, imearmas klassilaul koos piltidega, ülesehitus oli super ning nii direktori kõne kui ka lapsevanema ehk andrease isa kõne olid mõlemad väga huvitavad. Meid kutsuti ette tiitlitega, mille klass oli igale inimesele määranud. Mina olin 9.b klassi hingepeegel ning meisterkokk, mis oli meie klassi poolt tohutult armas tiitel :) Samuti saime peale aktust õpetajatele need 9 esimese septembri kadalippu tagasi teha moodustades aktuselt välja kõndides ise kadalipu, mille otsas iga õpetaja lille sai. Pidasime veel 15 minutilise klassijuhatajatunni, kus kõiki tänati ning seda ninnu-nännu juttu räägiti. Kinkisime klassi poolt õpetajatele korvitäie maasikaid, mis on minuarust väga armas ning suvine kink. Õnnitlejaid oli nii palju ja kogu kooli esine oli inimesi täis. Tegime meeletus koguses pilte & ma sain päris piisavalt lilli & üllatavalt tuli palju kalleid inimesi õnnitlema :) emme & issi tõid nagu kästult suure kimbu lilli ning ma sain hästi palju pojenge- mu lemmikuid :)
Olime vist peaaegu viimased, kes kooli eest lahkusid, aga kogu aeg oli seda väärt. Pärast liikusime meile ning jõime alkoholivaba shampust & rääkisime niisama juttu. Õhtul oli lõpupidu :)


meie lend


meie klass







Stella imearmas venna, kes mulle kaks lille andis :)




issiga.




Mul on maailma parim klass, kellega on veedetud nii mälestusterohked ning meeldejäävad ning toredad ning lahedad ning maailma megaimad 9 aastat. Ilmselt ei leidu kuskilt paremat ning klappivamat seltskonda, kes niivõrd kallid oleks, kindlasti ei leidu mitte kuskilt paremat klassi kui minu 9.b! Kooli kõige paremini laulev klass, kõige kokkuhoidvam klass ning kõige armsam klass. Üks suur suur süda! 
igatsen juba praegu.
Samuti alustasin oma kooliteed maaima parimas algkoolis ning jätkasin maailma parimas põhikoolis! Rocca on mulle kallis isegi siis, kui ma seal ei jätka. Astun siiski oma kooli kaitseks välja ning olen siiski rocca patrioot, lihtsalt teises koolis. Lisaks ei leidu ilusamat koolimaja- suuri aknaid, vaadet merele, keset loodust värviliste treppide ning avarate ruumidega. Olen roccast saanud laiema maailmavaate, kui ühestki teisest koolist saaks. Mulle on õpetatud erinevaid väärtusi ning antud kaasa palju muud eluks vajalikku, ma ei kujuta ette, milline saab elu olema ilma selle kalliks saanud kollase koolimajata.

Üks hiiglama suur aitäh kõigile, kes on olnud minuga need üheksa aastat ning andnud mulle niivõrd palju häid mälestusi, kogemusi ja võimalusi!


1. klass / 9. klass


celebration

kleit - Morgan / soeng & meik - isetehtud / korallroosad kingad - Stradivarius / mustad kingad - Mango

xx
h


No comments:

Post a Comment