MY NEW KITE

Juulikuu esimene kite-trenn oli see imeline päev, mil sain kätte oma, päris oma lohe!!! See on 10.5 ruudune vision, mis on no nii ilus!! Kohe samas trennis panime kokku mu laua ning ma pumpasin oma lohe täis. Õnneks oli ka piisavalt tuult, et sõita esimesed triibud! perfektne

July's first kite training was that wonderful day when I got my first and my very own kite!! It's a 10.5 square feet vision and it is so pretty! At the same training we put together my board and I pumped my kite. Luckily we had enough wind and I got to try out my new baby, I did my first stipes! perfect


Ma hoian oma varustust igaks juhuks kodus, sest esiteks pole surfikas valvet ning teiseks kui ma tahan ise sõitma minna ning Kakumäel pole kedagi, ei saaks ma oma varustust kätte. Seega sõidan ma 3x nädalas trenni kogu oma varustusega. rattaga. Välja näeb see üsna naljakas, aga tegelikult võtab kohalejõudmine kaks korda kauem aega :D 

I keep my kite and my board at home, because firstly, our surf school isn't insured and also if I want to go surfing by myself (not during the trainings) and nobody isn't at Kakumäe, I wouldn't get my equipment. So I ride 3 times a week to the beach with all my equipment. on my bike. It looks pretty funny but it takes two times more time to get there :D


Täna aga oli see imeline päev, mil ma käisin esimest korda elus üksinda ilma treeneri järelvalveta merel ja see oli no NII SUPER!!!! Tuult oli 7-8 m/s ning lained olid Kakumäe kohta päris suured. Ma sõitsin nii kiiresti ja üllatavalt hästi :) Tegin endale selleks suveks kaks eesmärki- õppida suunda vahetama ilma, et ma jääks seisma ning õppida ära üks trikk/ hüpe. Esimene eesmärk on mul täidetud, suutsin täna edasi-tagasi ilma kukkumata/ seisma jäämata sõita päris mitu korda. Proovisin ka rajasõitu ning tiirutasin tiskre ranna ja ühe poi vahel. Ülestuult pritsisid lained näkku, aga isegi pärast kahte tundi surfi jõudis rannale siiski üks üdini õnnelik tüdruk. Üks mees, kes mu lohe üles aitas ütles veel, et ma olin väga tubli merel :D ma olen nii uhke enda üle, see oli sick ja ülilahe


Today was that awesome day, when I went surfing all alone without my coach watching after me at the beach and it was SO COOL!!!! The wind blew 7-8 meters per second and the waves wer pretty big for Kakumäe. I rode so fast and suprisngly good :) I made myself two goals for this summer- to learn to switch my direction without stopping and also to learn at least one trick or leap. I accomplished my first goal and even managed to switch directions for at least three times without stopping/ falling off my board. I also tried racing and rode between the tiskre beach and one bouy. Upwind the waves splashed in my face but the girl who after two hours of surfing reached the beach was still so happy! One man, who helped my kite up even told me that I was excellent :D I'm so proud of myself, it was sick and so damn cool and amazing!!


can't wait to go surfing again! My passion, my love.

xx
h

No comments:

Post a Comment