TAHKO SPECIAL

Meil oli nii hea tripp ja ma olen nii õnnelik kõige üle :D Sain palju paremini kõik selgeks, täitsin enda eesmärgid, milleks olid elu esimene trikk/ slaid ja see, et ma sain käe maha kurvis, jee! Ja ma olen nii kuri inimene, sest ma naersin iga kord, kui keegi natukenegi naljakamalt kukkus, aga ma ei saa midagi parata, see oli naljakas :D Teisel päeval olime 6pool tundi mäel ja viimasel täispäeval lausa 9 tundi ning viimasel hommikul veel 2pool tundi. Kokku kuskil 27h lauatamist, üsna pirakas kukkus!
 Minu esimene slaid oli muidugi omamoodi- oli õhtu, umbes pool tundi enne viimase nõlva sulgemist ja eesmisel trikipargil polnud enam kedagi, seega ma sõitsin hästi lähedale sellele hüpekale, mis boxini viib, pidurdasin paar meetrit enne seda hoo kinni ja siis sõitsin hästi aeglaselt selle peale ja ma ei kukkunudki!! Teine kord samal õhtul seevastu panin peaga vastu boxi rauast äärt, enne seda lõin käelabad sinna vastu ja sabakondi vastu jäist hüpekaserva, mis seal lähedal oli. successful. Järgmisel päeval käisime trikipargis ja ma hüppasin mini big-airidel ja slaidisin ja ma ei kukkunud kordagi, tagumisel trikipargil ma mõtlen. Ees seevastu samal ajal õhtul panin ma nimodi mäsa, et ei liigutanud paar minutit ja mul oli nii piinlik, sest tipus oli ca 15 suusatajat-laudurit, umbes minuvanused kutid ja ma läksin endaarust üli bossilt sinna ja kukkusin taas peaga vastu seda raudäärt, aga panin enne istuli ja libisesin kuskilt hüpekast alla ja kukkusin lõppkokkuvõttes kõhuli (Y) ilmselt oli seda väga naljakas pealt vaadata, aga see oli nii nii valus. Samal hommikul, esimesel sõidul kallutasin ma esimesel kandil liiga palju alla ning tasakaal kadus ära ja ma kukkusin kõhuli ja kuna see mägi oli siiski üsna järsk, siis ma lihtsalt libisesin käed üleval nagu pisike täheke umbes 20m (ilma liialdamata) mäest alla, ise naerdes, see võis samuti üsna naljakas olla :D Sama päeva keskel tegime issiga pisikese kohvikupausi ja ma jõin maailmaparimat kakaod ja sõin ühe munkki, soome värk ja nostalgia, aga see oli nii hea :) Üleüldse oli see nii mõnus tripp ja üle pika aja oli jälle mõnus kodumaale naasta, järgmine aasta jälle, või võtame juba taas alpid ette?












xx
h

No comments:

Post a Comment