POSITIIVNE MÕTLEMINE

Esiteks pean ma ära mainima, et ma ise ka imestan, kuidas nii palju komplimente on võimalik ainult ühe nädalavahetuse jooksul saada :D Selle peale küsiti mult: "Kus sa käisid siis?" :D, RaM tantsul ja tennisevõistlusi vaatamas :D :D Sellest reedest saadik on mul nii hea tuju ja ma usun et see kestab veel, sest ma olen juba üle poole sellest väsitavast viimasest päris koolinädalast üle elanud ja mul on ainult 2 arvestust ees, sest biost ma sain lahti (jejejee). Tegelikult olen ma juba kaks nädalat haige olnud aga kuna koolis on niii nii kiire ja sallys on nii nii palju teha, siis mul lihtsalt pole selleks aega. Ma usun, et vastupidiselt normile süvendas mu haigust ka trenni mitte jõudmine, sest nii palju asju oli vaja teha. Ühesõnaga ma tahtsin teiega jagada seda, kuidas positiivselt mõelda ja positiivne olla, mis sest, et pole palju inimesi, kes mu blogi loevad. Siiski, need asjad, tänu millele ma oma head tuju säilitan :D
  • "Sa suudad seda, see on lihtne ja sa saad sellega hakkama"
  • "Aga ainult paar päeva on veel jäänud, siis on ainult vaikuse tuba, jõulupäev ja kaarli kiriku esinemine"
  • Jeeee jõuludeni on ainult 12 päeva ja ma tegin endale siukesed klotsid, mille peal on numbrid mis loevad, mitu päeva on jõuludeni :D
  • Mu milka kalendrist tuleb nii head šokolaadi
  • LAUPÄEVAL ON SNOWKITE TRENNNN
  • jõulud, need on söök, sõbrad, laud, snow kite ja MAGAMINE
  • me tegime liisuga listi asjadest, mida me peame veel ära tegema- selle lugemine on nii mõnus
  • Kui ma olen tolerantne ja sõbralik inimeste vastu, siis on and rõõmsad, mis teeb minu rõõmsaks :D
Sellele lisaks tuletan ma endale meelde, kui armsaid asju mulle nädalavahetusel öeldi ja mõtlen, et kas minna uuesti tennisesse või ei, juba seltskonna pärast, kelle laheduses ma taaskord veendusin :) Annuga arutasime, et pärast olen avastamata talent ja hakkan kohe võistlema. Eriti tahaks suvel meistikatele minna :D Ja samuti on mul üsnagi head hinded, välja arvatud see E mille f******* õpetaja Hanna mulle pani, sest ma ei viidanud retsensioonis, et ma sain info kavast. Well, how sweet of you? Kuid ei, see on positiivne postitus :) Ja veel ma olen rääkinud paljudele, kuidas heas tujus olla ja see on nii hea tunne, kui sa saad kedagi aidata :) 

Paar paremat pala nädalast:
- Tegime prantsuskeeles lennu keelte ühisürituseks piparkooke. Robin pani ühele natuke glasuuri, sinna peale pipra terasid ja suure tüki tšillit ja selle otsa veel glasuuri ja täna sõi hanna selle piparkogi ära :D :D :D
- Sain trennis kiita, et ma ei tõsta revelées õlgu :)
- Esmaspäeval oli meil väga mõtetu keka, tegime mingeid tasakaaluharjutusi pinkidel kõndides ja meil lõppes pool tundi varem. Kõik tüdrukud peale minu läksid mäkki, aga ma jäin poiste kekasse ja tegin kõigepealt nendega ringtreeningut- seljalihased, hüpped ja külgmised kõhulihased 4kg topispaliga ja 40 sekundi jooksul tegin ma 63 pööret ehk rohkem kui kristo, kes tegi 61 :D Siis oli meil veel 20 minutit aega ja erki (keka õps) ütles, et mängime jalkat, JEAAAA, mõlemad võistkonnad tahtsid mind endale ja algul ma lihtsalt jooksin ja võtsin palli ära aga siis jäin kindlale poolele ja tegin ühe värava kolmest :D Ja ma sain joeli käest palli ära, jeeesh :D Kõik plaksutasid, kui mul hästi läks ja kui ma kukkusin siis aidati kohe üles, igatähes erki tänas mind veel pärast "nii tore et sa tulid, poisid kohe elavnesid ja tahtsid kõike teha, aitäh!" lololo wonder why :D 
- Ja ma olen nii rahul oma praeguse figuuriga :D randomfacts
Igatähes on kõik praegu closely perfect arvestades muidust :)
- ja ja ja ja täna oli ju 12.12.12 kell 12:12:12 ingli kella järgi soovisime kõik koos :)

Olge positiivsed, xo 
Hannah

No comments:

Post a Comment