KINK

For me it's not about the gifts that you get that make you happy, it's about the gifts that you Make yourself that make YOU happy. Ja kui see inimene, kellele sa just selle kingi tegid, mõeldes vaid talle, selle kätte saab ja kui sa ta nägu näed ja see talle meeldib, siis see tunne on minu jaoks midagi imeliselt head :)
Viimased paar ja veidi rohkem õhtut olen veetnud oma toas tehes erinevaid kingitusi oma kõige kallimatele. Ma olen üdini õnnelik selle üle, et need tulid nii kenad, sest ma nägin väga palju vaeva ja ma südamest loodan, et need meeldivad ka neile, kes need endale saavad :)  

See on üks unenägude püüdjatest, mis on samuti minu valmistatud


Imeilusaid ja valgeid ja toredaid ja häid ja rõõmsaid ja rahulikke ja kõige paremaid jõule!
xx
h

(täna/homme, 24.12 kl 19:30 kanal2)

No comments:

Post a Comment