TERE KEVAD

Hei armsad,
kevad on peaaegu täies hoos, mina ka (põhjendus ehk miks blogida pole jõudnud) ja tuju on hea vaatamata ilmale ja üleüldsegi on kooli lõpuni ainult 8 nädalat ja tänane õhtu, vähevähe.

alustame nädalast enne vaheaega:


enne kui jalad jõudsid katki minna alustasin hommikujooksudega 3x nädalas koos Patrikuga aga sellest ei tulnud väga midagi välja kahjuks..


ja sbin maaaailma parimat chiaseemne pudingut, retsept +Deliciously Ella lt


ja samune neljapäev käisime Khrissiga rammis igaastast vabariigi aastapäeva näidendit vaatamas, oi oi kui kui toree oli !! naljad läksid kümnesse ja koor oli nii ilus ja üleüldsegi oli torearmas tagasi sellesse kaunisse majja jalutada, many pisaraid

JA SIIS - TERE MOELENNUK 
ehk olin moelennuki väga suureks abiks olnud abitiimis ja tõmbasin tolmuimejaga põrandaid ja tegin fotoseina ja sellist pisikest värki, aga vähemalt sain ikka käpa külge panna, kajuks ühtegi kollektsiooni ei näinud, agaa agaa siiski sellegi poolest kindlasti oli vahva ja show oli ka hea ma usun







tema on kaarin, tema ongi moelennuk


kas ma olen nüüd piisavalt soomlane oma seeliku ja nike tossudega, milled ma kogemata moelennukilt kumusse joostes jalga unustasin (?) loodetavasti


JA NÜÜD - TERE KUMU NOORTEKLUBI
ehk sain (läbi tiheda tiheda konkurentsi :P) Kumu Noorteklubisse, mille esimene kohtumine reedel oli, ma usun et sealt hakkab huvitavat tegemist tulema ja juba praegu on täitsa vahva olnud, tore on tagasi kunstimaailmas olla üle paari aasta, sally lõpetamisest on siiski aega juba kulunud ja nüüd oli tunne, et oleks paras aeg end jälle rohkem kunsti ja loovama poolega siduda, pealegi on see hea vaheldus igavale koolielule :)








(siin vahepeal käisin soomes, pildid eraldi)

JA SIIS TERE KHRIS
tavaline mõnus armas vahva lollitamine ja terve garderoobi selga proovimine ja väike moedemm ja natuke nalja ja natuke sügavamat juttu ja palju kallistusi, armas on see pisikhrissike





we call it the unofficial grab-a-boob day

JA TERE KEVADPÄIKE TERRASSIL
ehk tegin male head süüa ja istusin rõdul teki sees nina päiksesse ja nautisin imeilusat ilma ja mmm see oli ikka väga mõnus



JA TERE EKA JA ARHITEKTUUR
ehk käisin ka EKA avatud uste päevadel ja arhitektuuriosakonnas ja disainiosakonnas ja ütleks et leidisin esimese inimese, kes suutis mind isegi mõtlema panna, et ehk ei olekski kõige halvem idee esimesed kolm aastat eestis õppida ja alles siis maailma avastama minna, aga eks elame näeme




ja tere soojad õhtud, hetkeks, ja kõrgrõhkkonna imeilusad sinised pilvitud taevad ja päikseloojangud




ja lõpuks ometi TERE IMEILUS VERIAPElSIN 
olen sind nii kaua oodanud ja lõpuks lõpuks ometi leidsingi üles, ja sa oled nii ilus, et ei saanud ainult ühe pildiga piirduda, looduse imed (või classic raaka vegaani oma loodusearmastusega, ma pole)



kas läks üldsegi paar minutit mööda, ma ei tea, liiga maitsev oli



mmmm peaaegu oli suvetunne, liiga entusiastlik ainult




copyright: hannah caroline
ausõna
(sest kes photoshopiks telefonis ilusamini?)


mu jalad põlevad, või on seal uks narniasse?


sain harkspagaadi maha !! kahjuks see oli pehme matt, aga ikka, ja soovitan ronminni minna, seal hea saltosid ja hundirattaid ja sildtireleid ja sildhüppeid tja muud teha, ronida saab ka !!

JA TERETULEMAST KOJU Sandor 
koos maailmaparimate aprikooside ja miniaprikooside ja datlite ja kreeka pähklite ja halvaaga, ma vist olen very happy girl ja maiustasin mitu õhtut jutti, no imeline 
(need aprikoosid olid nagu pehmed vahukommid millest hambad lihtsalt vajusid läbi ja need olid niiiii värsked !! mmaaailmahea)




olin korraks juuksur ja tegin kalasaba, tuli pigem hästi välja, või mis?

ja kevade auks, või kuna ma ei viitsinud jõusaali minna, ehitasin koju diy gym ja tegin trenni ja päris hea kaks ühe hoobiga- värske õhk ja trenn ja energiat oli poole rohkem !!



JA TERE TAAS KOOL
mis tegelikult on kestnud juba kaks nädalat, aga suvi peaaegu juba paistab ja plaane on nii palju et see aeg jõuab väga kiiresti kätte ka, igatähes leiutas grussi uue stiili, kuidas tunnis magada..

"proovi ka, see on jube mugav, ausõna" 



kaks õnnelikkust või
kaks inglit taevast
või hoopis kringlit (ikka taevast)?
seljuhul ilma rosinateta
aga ma olen ikka rosinatega
sest ma meeldin vähestele
aga osvald näiteks lausa armastab rosinaid
vot kui hea lugu


ja lõpetuseks banaani-aroonia-maasikajäätis mille ma tegin läbi suure vaeva valmis saumiksriga, mis läks kaks korda selle tegemisprotsessi käigus katki, aga lõpuks ometi leidsin kasutust arooniatele, mida iga sügis aias lookas kasvab ja mida terve sügavkülmiku kirst täis on sest me ei osanud nendest midagi head teha, nüüd siis oskame, ja väga maitsev on !!

kallid, h


No comments:

Post a Comment