PIKK NÄDALAVAHETUS

pühade munad olime ja nautisime kolm päeva peaaegu mõnusat kevadet ja mulle väga meeldis meie mitte päris traditsiooniline, aga igaaastane munadepühade õhtusöök burberry vanaemaga - tegime palju head süüa ja nalja ja mõnus oli, üllatavalt !!

JA SIIS peitsid emps ja issi meile aeda šokolaadimune ja -jänkusid ja tuli tagasi see lapsepõlve innustus otsimismängust ja nii nii niiii tore oli ja armas oli ja vahva oli ja viimaste vihjete peale jooksime võidu, aga max võitis ikka, leidis 7 muna, ma leidsin 5 ja sandor leidis 3, halevorst

&&& eelroaks tegin hummust ja salatit (kastmesse apple cider vinegari, maailmahea kraam, igati soovitan, niiii maitsev oli) mille juurde ahjus juurvilju sidruni-mee kastmes ja maitsestatult, nägi väga maitsev ja kevadine välja ja mina olen väga õnnelik, hea söök oli, aitäh masterchef hannah






igas maja nurgas ootamas hetke, kui empsil tuleb meelde, kuhu ta veel pisikesi mune toppis, et siis joosta ja esimesena see saada, ma võitsin, sest max ei teadnud, mis on tootsipeenar, lolllyy



ja meie saak, tublid lapsed said tasustatud

h

No comments:

Post a Comment