GOLDEN AUTUMN

Heiheei, esmaspäeval käisime Eva ja Triinega kadriorus (külma) sügisilma nautimas, jalutamas ja loomulikult pildistamas. Väga tore oli, arvestades, et vaatamata külmale oli ilm üle pika pika aja kuiv, lehed olid kollased ja kadriorg oli imeilus. Pildid tulid superkenad ja üleüldse oli kõik väga hea! Lõpuks olid mu varbad juba nii jääs, et ma ei tundnud mitte midagi- ärge kandke kummikuid külma ilmaga, need kaks ei käi kokku. Enne emme tööjuurde minekut lippasin coffee in'nist läbi ja ostsin ühe suure cahi. Esialgu ma ei joonud seda, lihtsalt hoidsin oma käsi seal ümber soojas, sest targad lapsed ei vaja sellise imaga kindaid.
 Mulle niiväga meeldib kadriorg, ma olen seda ilmselt juba kümneid kordi rääkinud, igatähes olen nüüd kindel, et sügisene kadriorg on kõige ilusam. Ja nii romantiline koht, seda lihtsalt ei saa mainimata jätta. Aga milleks see romantilisus? :D




meie imeilus Triine



Teisipäeval käisime Liisuga linnas, rotermannis ja siis kohvik MOREs söömas. Kui me sinna jõudsime, oli terve kohvik inimesi täis ja kui me lõpuks oma vägagi valju naermise lõpetasime oli seal vaid paar inimest peale meie. no wonder why. Aga me tegime teineteisele instarape ja see oli tõesti väga piinlik, kui liisu pani minust 2 aastat tagasi tehtud esinemismegiga pildi üles, pealkirjaks- miks ma enam nii ilus ei võiks olla? see pilt oli kohutav, aga revenge'ks panin ma temast paar reidikat. Kahjuks ühtegi nendest piltidest enam üleval ei ole... Ja õhtul käisin veel pajumetsade pool, kaklesime nutella üle, ma lihtsalt nutsin ja naersin korraga nende köögilaua taga, see oli lihtsalt nii naljakas, mis seal toimus :D Piinlik kohe, järjekordne enda häbistamine- done.

Kolmapäeval oli Kata sünnipäeva-sally crew istumine tema pool. Saime hästipalju süüa ja naerda ja väga tore oli :) Sallykad on ikka ühed imearmsad inimesed.

Neljapäev ehk eile möödus väga koduselt, magasin poole kaheteistkümneni, vedelesin, siis pesin kalipso, sussid ja vesti ära, vaatasin gossip girli ja sõin, koristasin ülemise korruse ära, vaatasin gossip girli ja sõin ja nii kuni õhtuni. Aga ma olen rahul, sest iga vaheaeg peab üks selline päev ka olema :)



and I am proud of it. Seevastu sain ma pool viiendast hooajast vaadatud ja täna õhtul alustasin kuuendaga, see on niiii huvitav :D

xx
h

No comments:

Post a Comment