Eesti päevaleht

Heihei,

Eile asendas meil ühiskonda Jaanus Vaiksoo (kirjanik), kes on nüüd uuesti meie koolis kultuuri õppetooli juhataja. Ühiskonna õpetaja oli haige. Me vaatasime tunnis arstide streigi kohta uudiseid, kui järsku astus klassi sisse direktor. Sõnagi lausumata sammus ta klassi taha, kus Jaanus istus. Nad rääkisid midagi vaikselt ning me vaatasime uuidst. Siis ütles direktor: "tõstke käed need tüdrukud, kellel on hetkel Mariga puutöö." 5 tüdrukut, kaasaarvatud mina tõstsime arglikult käed. Direktor:" Pole vast hullu, kui jääte ca 10 minutist uudisest ilma. Mari ootab teid puutöö klassis." Me tõusime püsti ja läksime puutöö klassi. Kõik arvasid, et tuleb midagi hullu. Siis sinna jõudes ütles Mari, et me läheks ja võtaks vitriinist oma mudelid ja joonised, päevalehe fotograaf tahab meid pildistada. Kõik elavnesid ja me võtsime mudelid ja mina võtsin mingi puutüki, mida ma saagima hakkasin. Fotograaf käis korda-mööda kõigi juures ning tegi pilte. Natuke akward oli, aga pole hullu. Siis ta ütles, et temapoolest oleme vabad ning me läksime klassi tagasi. Täna sain mata ajal emmelt sõnumi, et olen Eesti päevalehes lk 3 suurel pildil!!! Elevus oli meeletu, aga kooli wifi-jeee-jamas. Õnneks lubas elo mul tunniajal seda vaadata! Avasin artikli ja mu telefon käis mööda tervet klassi ringi. Mummi ostis epli ainult selle pildi pärast ja tõi mulle :) Kuidas ema nõnda tütar, emmega oli just eesti naises interviuuu :)

Soovolinik Mari-Liis Sepper: meie ühis­kond ei soosi enda eest seismist

Tüdrukud saavad puutööga väga hästi hakkama. Pildil teevad Rocca al Mare kooli 9. klassi tüdrukud uurimistöö osana etnograafilistest masinatest mudeleid. Esiplaanil saeb Hannah Caroline köiekeerutamise masina mudeli jaoks detaili. 

xx
h

No comments:

Post a Comment