LOHESURFI EESTI MEISTRIKAD

 Heyheeeeeeeeeey, official suve viimane päev (nagu eva ütles) sai veedetud pirita surfikas ayeee, vaadates, niipalju kui ma seda tegin, eesti meistrikaid lohesurfis ayeee! Hästimõnus oli lihtsalt rannas istuda ja vaadata kuidas nad sõidavad ja kui keegi astmetele sai ja 5 meetri kõrgusel mingi triki tegi- lihtsalt niiii vägev! Ilmselgelt me keegi ei lähe muidugi kuskile ilma fotokata, seega eva tegi paljupalju pilte ka. Üks noorem cutt küsis mult, et mis sa siin teed? ja ma vastasin, et ma tulin lihtsalt vaatama ja kaasa elama. Algul mulle ei tulnud meelde, kes ta oli, kui eva küsis aga pärast tuli- ta on trennist kahe pisikese suurem vend, kes meid purjega sõitma õpetas veits, kui tuult polnud.
 Risto lubas, et järgmine aasta ma saan ka osaleda ja Jane seletas mulle erinevaid reegleid ja kõik olid nii sõbralikud! Ma olen hullupööra õnnelik, et ma hakkasin surfamas käima! aa ja Valmarit nägin ka, ta on mu isa töökaaslase mees, kes toob loaded'i longe maale ja ta lubas et nad Tiinaga teevad must olümpiasportlase aga jaa... niipalju siis sellest :D
 Homme algab kool, aga järgmise suveni on ainult 286 päeva jäänud :)



perfektne tuuul oli, niiväga oleks ka tahtnud merele minna aga jõulud on alles tulemas...



südamekujulise keelega kutsu


see kaelakee on midagi, mille üle uhke olla :D





soengud on minu tehtud, just sayn'

xx
h

No comments:

Post a Comment