ESIMENE SEPTEMBER

 Nüüdseks olen juba üheksa aastat jalutanud läbi õpetajate kadalipust igal esimesel septembril, successfully. Meil on nüüd uus koduklass, mis on Kaie õppetool ja väikesem auditoorium kokku pandult, meie kõrvalklassiks on köök ja meil on uks siseõue ehk me saame otse kokanduse klassi minna :D Ikkagist on veidi kahju, et me enam D13 pole, see sai nii koduseks kolme aastaga... Ja lokkerid on meil nüüd hoopis D teisel korrusel, sain ülevalt teise niiet polegi väga hull :D Meile tuli klassi uus poiss ka, ta nimi on Joel ja ta kolis just Helsinkist siia :) Ma ei usu küll, et üheski teises koolis oleks nii random aktus olnud, kui meil, kõige randomim läbi aktuseaegade, me laulsime kõigepealt eesti hümni, siis kooli uut hümni, siis laulsime "mu süda ärka üles"'set ja siis laulsid veel algklasside õpetajad ka. Direktori kõnest kuulsin ma vaid niipalju, et "nüüd ootavad klassijuhatajad teid teie klassidesse!" Siiski oli isegi täitsa tore essa koolipäev :) Maxi klass on ka ikka megatore ja seal on alati nii hubane, ma käisin neid pildistamas täna, Airi on ka niiii tore ja ma ma olen nii õnnelik et ta oli meie klassijuhataja :) Pärast Maki tegi must kooli ees pilti ja mingised neljandikud vaatasid pealt ja ütlesid, et :" Iu tal on nii koledad kingad!" Max seepeale: "Mida te just mu õe kohta ütlesite?" ja siis nad jooksid minema, ma olen nii uhke, et mul on selline vahelduva eduga venna kes mind kaitseb :) Issi võttis meid pärast peale ja me läksime Contraventosse sööma :) vägaväga hea oli ja nii nostalgiline on mõelda, et 9 aaastat tagasi täna me istusime selle keskmise pika laua taga kõik koos ja tähistasime esimest klassi :) Ja nii algaski põhikooli viimane aasta...

 Mõistke mehed mõistke naised, mõistke mehed mõistke naised, ja nii edasi käibki meie kooli uus hümn (Y)



minu oma vennanunnu


 Õhtupoole umbestäpselt kell 17:30 ootasid mind sallys mu armsamad sallykad, kellega me hakkasime varjuteatrit ettevalmistama, mis iseenesest kulges päris hästi...





Ja tuli tegelikult (ma loodan) päris hästi välja ka :) Hästi hästi toredalt veedetud vihmane esimene septrmber oli ja aitähh mu armsatele stuudiolastele, kellega on meeletult vahva koos laulda ja tantsida ja soenguid teha ja pabereid akna külge panna!
 AAAA ja mu postkaardid on pea kõigile kohale jõudnud ja kõigile on vist meeldinud ka, jee :)

xx
h




No comments:

Post a Comment