FANCY SOME 18 ??

ihihih mul oli ka sünnipäev juba peaaegu 2 kuud tagasi ja juba peaaegu kuuaega tagasi oli meil fancy shampusepidu. Kui välja arvata see et kõlarite pult oli puudu ja pisike varukõlar läks katki, siis lõpuks õhtu päästja suur makk aastast 2002 päästis peo ja viis meid maruvahvate dancebatteliteni. jah mul on nunnud sõbrad ja sädelev full on glitter kleit kapis ja siis üks vahva kristerson kalasilmaobjektiiviga ja nüüdsest ka kaks (k)ukulelet ja ma olen so very rahul ja vägaväga õnnelik, ausõna !!


"meil oleks vaja kaussi me tahaks booli teha.. jaa granaatõunamahl ja sprite, natuke apelsine paneks ka kui te vastu pole.. jah aitäh"
ehk grussi õpetas booli jooma, that's how you do it bitches


¿¿ a kas te feelite ??


a mis ma sain ?¿?



alati ei saa seda, mida tahad
või no palju tahad vähe saad ja praegu nt ei saanudki midagi
kurvake natuke kas pole


sinä. minä. tanssilattia (?). tansitaan. kyllä joo kiitos
PS vaadake diskolampe palun niiiii lahelaheeee !!



igastähes oli vahva ja ma ütleks aitäh teile kes tulite ja hetkese vaikse muusikapuuduse tõttu ära ei läinud ja ja
jah aitäh armsad
best host 2k15 exole
h

No comments:

Post a Comment