HAPPENING THROUGH SUMMER

Õhtu enne Helsinkisse minekut läkisme Johannaga kolmikute juurde. Tegime Annu kuulsaid cookiesid ning otsustasime sel tormisel õhtul rataste ja talvejopedega Kakumäele trippima minna.

The night before Helsinki me and Johanna, we went over to our friends (they are triplets). We baked Annelas famous cookies and decided that this stormy night we should go on a bike trip around Kakumäe wearing our winter jackets.


Üks päev käisime Kristo, Kristeri, Johanna ja Kristo vennaga kossu U20 finaali vaatamas. Läti vs Itaalia. Olime suhteliselt ainsad itaalia fännid miljoni lätlase keskel ning karjusime nendega võidu. Keegi ei julenud algul kaasa elada, sest lätlased olid nii agressiivsed, aga lõpuks oli mul ikkagi hääl ära ja see oli seda väärt, sest woohoo itaalia võitis!!
PS! vabaviske ajal ei tohi poolt karjuda :D



One other day me, Kristo, Krister, Johanna and Kristo's brother went watching the U20 basketball final, Latvia vs Italy. We were basically the only italian fans in the middle of million latvian fans. At first we were a little bit scared to cheer along because latvians were so aggressive, but at the end I had a sore throat and it was worth it- Italy won!! wohoo
PS! don't cheer during a free throw :D



Üks päev käisime Schnellis kossu mängimas. Kossuäss hannah eks, võitsin viies miinuses :D

One day we went to Schnelli to play some basketball. The basketball champion hannah, i won the 5 minus game :D


Üks kolmapäev toimus meil trenn wakepargis. See oli mu esimene kord ning ma ei kukkunud kordagi, nii mõnus oli sõita, vesi oli soe ja surfikad olid chillid, suutsin isegi korra ümber pöörata ilma, et ma veestarti peaks tegema!


One wednesday our surf training was at a wake park. That was my first time and I didn't fall, it was so good to ride, the water was warm and my surfers were chill, I even managed to turn around without a waterstart!


Kohe, kui ma olin koju jõudnud, helistas Kristo ja ütles, et me lähme bowlingusse. Vahetasin megakiirelt riided ning sõin ja jooksin märgade juustega bussile. Ammu on teada, et see pole minu sport, aga mõnus oli ikkagi.

Right after I got home, Kristo called and said that we are going to bowling. I changed very fast and ate a little and ran to the bus stop, my hair was still wet. Everyone already knows that bowling isn't my kind of a sport but we still had fun.


Peale bowlingut läksime annu ja johannaga minupoole sööma, sealt edasi johanna, krsto ja kristeriga kirteri poole gretele sünnipäevakooki küpsetama ja sealt edasi grete sünnipäevale, mis oli väga random. 

After the bowling me, annela and johanna went over to my place to eat and ater that we went to kirster's place with johanna and kristo to bake a birthday cake for our classmate grete and after we had finished baking the cake we went to grete's birthday party witch was wary random.


Olnud 3h maganud, sõitsin ma hommikul trenni, mis oli väsitav, aga mõnus, saime esimest korda testida air suppe, mis olid megamõnusad, sõitsime Kakumäe tippu ja tagasi.


As I had slept for 3hours, I rode my bike to the beach in the morning for a surf training. It was exhausting but fun, we got to try the air sup's (stand up paddle boards) witch were really good, we paddled to the top of Kakumäe peninsula and back.


and to finish it off, some other random pictures I found from my phone :)


kite-surfers tan


me and mia rocking our boards



home alone, ehk tellisime vennaga ühe BBQ XL pizza 


ja nautisime seda siis täiega :)

PS! almoast none of these pictures are on instagram, I was just bored during a car ride to home from Lithuania :D

xx
h

No comments:

Post a Comment